Hem

Tre suger

Tre suger!! Äntligen har min Pocket Wifi enhet kommit!! Efter 4 månaders försök så har jag äntligen fått hem rätt produkt. Men jag måste dock säga att jag skulle kunna göra vad som helst för att avsluta som kund hos 3. 3 måste vara sämsta företaget ever! Jag har ingen aning om vad det är för personal de anställer, men inkompetenta är nog det första som kommer i huvudet. De har liksom ingen aning om vad de gör, det är som att snacka med en vägg, och jag har haft turen att inte bara snacka med en liksom utan med flera. Nej men mycket missnöjd kund är jag, och om man får sämsta service ever, hur kan man inte avsluta som kund då liksom? Fan ska det spela för roll om man har bindningstid om de inte motsvarar förväntningar och det har liksom blivit fel efter fel? Jag har vänta i fyra månade på rätt produkt, och det enda de har att säga är förlåt vi löser det och så blir det fel igen. Tänkt att få hem fel produkt? Hur lyckas de ens? Aja nu har jag iaf fått hem den, så nu får jag hoppas att allt funkar som det ska för jag är bunden i 24 månader nu. Det sjuka är att jag förlängde min bindningstid för man tvungen om man beställde en ny vara och sen kom varan aldrig hem men kunde ändå inte säga upp mig för jag hade bindningstid. Hur kan bindningstiden gälla om man inte ens har fått hem varan liksom? Aja 3 suger iallafall om man ska göra något via telefon, de i butikerna känns iaf lite mer kunniga men allmänt skulle jag nog aldrig välja 3 igen.